Utfrågad av Linda

Tyckte väl att jag kände igen frågorna. Dessa har jag svarat på innan.. :) Betyder att mailet har cirkulerat på bra här ;). Nästan samma svar! ;)

Behövde tydligen pedikyr då också ;). I den gamla versionen finns fler av frågorna som fallit bort här :).

1. När gick du upp idag?   

Halv 8 eller nåt liknande. Inte så dramatiskt faktiskt ;)


2. Diamanter eller pärlor? 
 Diamanter, helt klart! Allt som glittrar är inte guld. ;)


3. Senaste filmen du såg på bio?   

Sex and the city filmen


 5. Vad åt du till frukost? 
Hmm, en limpmacka med den bästa osten som finns (Dansk prästost). Juicen drack jag nån timme senare. Här är vi inte så noga ;).


 6. Vad är ditt andra namn?  

 Anna och Elisabeth efter gammelmormor/mormor och mamma


7. Din favoritmat: 
   Italienskt, indiskt, svenskt. Allt. Men bäst när nog en riktig köttbit.

 8. Den maträtt du inte gillar? 
  Gillar faktiskt inte lever. Blä.


10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? 

 Någon CD med Olas låt: Feelgood kanske.


11. Vilken bil kör du? 
 Våran bil ;). (Audi A4)


12.Vilken är din Favoritmacka? 
 Dubbelmacka. Äh skämta bara. Subways mackor, mumma.


 13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? 
Falskhet, oärlighet (kanske är samma sak), översittare, rasister.


 14. Vilka är dina favoritkläder? 
 Leggings med nåt pösigt som döljer fläsket. :)


15. Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då? 
 Oj.. Den måste jag fundera på, säger Indien sålänge!


 16. Favoritklädmärke?   

ZARAs kläder är snygga och många designerkläder. Har inget speciellt märke i skallen nu.


17. Var vill du dra dig tillbaka? 
  I en villa med gräsmatta. Designat av mig själv. Huset alltså, inte gräsmattan. Eller jo, kanske gräsmattan också! Någonstans i världen där jag har mina nära och kära i närheten.

18. Favorittid på dagen?
 När jag ska hämta Fisen på dagis! Helt klart.

19. Var är du född?
 På Örebro BB

20. Vilken är din favoritsport att se på ?
Gillar inte att titta på sport.

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag tror inte att mina hemliga beundrare svara på detta. Men om ni gör det! Länka i kommentarerna för faaaan. :D

22. Vem tror du skickar tillbaks först? 
Eftersom jag inte mailade nån så stryker vi den här frågan!

23. Cola eller Pepsi ?
Cola antar att det menas som Coca cola inte typ Cuba cola eller nåt.     

24. Fotboll eller ishockey??
Pest eller kolera? Skvasår eller huvudvärk?

25. Är du en morgonmänniska eller nattuggla? 
Nattuggla utan att tveka!

26. Pedikyr eller manikyr? 
Manikyr. Eller kanske pedikyr, för det är det jag behöver!!!!

27. Några spännande nyheter att berätta för oss? 
Hmm, nää. Har ju redan sagt att jag ska börja jobba på måndag. Hmm... Eller jo, två polare har satt igång bebisverkstad.

28. Vad ville du bli när du var liten?
Lärarinna

30. Varit i Afrika? 
 Nej, inte än.

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Säkert gjort! Inget jag direkt har minne av nu dock.

32. Varit med om en bilolycka? 
Ja, fast det räknas knappt som bilolycka.

33. Favoritdag i veckan? 
Lördag tror jag

34. Favoritrestaurant?    
Oj, den där på söder där vi har och käkade med svärmor en gång O´Pizzicato 

35. Favoritblommor? 
Blommor som luktar gott. Har ingen favorit faktiskt.

37. Favoritsnabbmatsrestaurant? 
Max kanske, eller McDonals.

38. Äger du en cykel? 
Japp, den står fastlåst i cykelstället fär jag bodde i Örebro ;)

39. Vem fick du senaste mailet från? 
 Linda, en i mammagruppen. Planeras mammaträff igen :)

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
Nää, vi behöver inte mer kredit här ;). Annars kanske IKEA eller nåt hehe  

41. Läggdags??    
21-03. Vääldigt olika. 

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? 
Alla ska givetvis svara. Är lite opartiskt här ;) 

43. Senaste personen du delade en middag med? 
Korven (Caesar alltså) och Karln :)

44. Vad lyssnar du till just nu? 
Caesar som småsnackar lite när han pusslar mitt loppisfynd :)

45. Favoritfärger? 
Svart, vinröd, bebisblå, silver och guld

46. Hur många tatueringar har du? 
En st

47. Hur många sänder du det här mailet till? 
Ingen ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Underbara svar =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback