Mailad lista

Läs! Kopiera! Klistra in i ett nytt mail. Radera svaren och skriv dina egna. Skicka iväg, inklusive till den som skickade det till dig!

Vill även att mina stammisar ska göra denna lista :)


1. När gick du upp idag?  Runt 6.30  
2. Diamanter eller pärlor? Pärlor till vardags, diamanter till fest ;) 
3. Senaste filmen du såg på bio? Ja vad kan det ha varit.. Harry Potter i somras kanske
4. Favorit-TV- program? Lost, scrubs, house (tröttnat lite dock), inredningsprogram
5. Frukost? Alldeles för sällan tyvärr 
6. Vad är ditt andranamn?  Anna och Elisabeth 
7. Din favoritmat?   Oj, mycket, men en god köttbit är aldrig fel
8. Vilken mat gillar du inte? Jag äter det mesta om jag måste
9. Favoritchips? Periodare, sist var det nog grillchips.
10. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Har nästan inga CD-skivor av någon anledning ;). Blir väl mest alldagligt radioskräp 
11. Vilken bil kör du? Våran Audi A4 
12. Favoritmacka? Baguett kanske, gärna med gräslök, nåt jag fick för mig att jag gillade igår?! 
13.Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med? Lögnare, egocentrerade, snåljåpar, falska
14. Vilka är dina favoritkläder? Leggings och tunika/klänning
15. Om du fick åka vart du ville på semester?  Skulle jag åka till, indien, kina, italien, england/irland
16. Favorittid på dagen? 13.45 då jag hämtar Caesar på dagis :D. Men också efter kl 20 när han har gått och lagt sig ;).
17. Var är du född? På BB i Örebro 
18. Vilken är din favoritsport att se på? Ingen speciell faktiskt.
19. Vem tror du inte sänder detta tillbaks (svarar)? Vet faktikst inte.. 
20. Vem tror du skickar tillbaks (svarar) först??? Hmm Susan kanske :D 
22. Coca Cola eller Pepsi? Brukar göra själv i SodaStreamern. Det är olika, oftast Coca Cola.
23. Fotboll eller ishockey? Nä, ingen av dem, om det inte är VM eller nåt 
24. Är du en morronmänniska eller nattuggla? Helt klart nattuggla 
25. Pedikyr eller manikyr? Manikyr, men skulle behöva en pedikyr nu!! 
26. Några spännande nyheter att berätta för oss? Hm vi ska flytta, men det är ju inte svårt att undgå det ;)
27. Vad ville du bli när du var liten? Lärare 
28. Bästa barndomsminnet? Att bara vara ute och leka!!  
29. Varit i Afrika? Nej tyvärr.  
30. Nånsin rullat in någon i toapapper? Förmodligen nån gång ;)
31. Varit med om en bilolycka? Ja, men inga allvarliga. Blev påkörd (i bilen) en gång på Island.
32. Favoritdag? Fredag och lördag (och onsdagar för då går Lost)
33. Favoritrestaurang? Hmm, var på en italiensk på söder, jävligt gott var det där. Kommer inte ihåg vad den heter.  
34. Favoritblommor? Tulpaner på våren. Vet faktiskt inte.  
35. Är du kär? Ja, i mina killar!! 
36. Favoritsnabbmatsrestaurant? Max, Donken, den vanliga pizzerian!  
37. Har du en cykel? Nej, den snodde nån när vi var och badade för hundra år sen
38. Vem fick du senaste mailet från? HM, kul va ;) 
39. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? Hmm, då måste jag ju betala själv. Kan redan handla i alla affärer med kreditkort ;)
40. Läggdags? Runt kl 12
41. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till? Mäh, vill ju veta vad alla svarar 
42. Senaste personen du delade en middag med? Nio andra bruttor på festen i lördags. Igår hade jag liksom ingen aptit ;)  
43. Vad lyssnar du till just nu? Teletubbies som Caesar tittade på nyss
44. Favoritfärg? Svart, vinrött, grönt 
45. Hur många tatueringar har du? En
46. Vad jobbar du med? Jag pluggar heltid, jobbar på hemtjänst typ 30-40 timmar i månaden
47. Favoritträning? Just nu är jag latmask, Gillar annars gympa och aerobics
48. Har du några djur? Näpp, det räcker med Caesar
49. Vad önskar du dig? Pengar och lycka, trist va ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback