Ivägsläpad

Efter en vecka på dagis kastade Fiskorven in handduken och sjukskrev sig som Snorkorv. Jag som skulle på det där mötet på dagis idag, släpade iväg honom satt där en halvtimme och släpade sedan hem honom igen. Just nu sitter han lutad mot mig med en bananstump i handen och tittar på Teletubbies - smutsiga händer och knän.

Snorkorven var trots sjukling tidigt i startgroparna och satt och pysslade med min dator när jag släpat mig upp. Jag såg till min stora förskräckelse att han pillat bort två tangenter! Kan ju nämna att jag har en bärbar!!!
Efter ca 10 minuters pill fick jag dock dit båda två på rätt plats. Plötsligt insåg jag vilken eloge den som pillat dit dessa tangenter under produktionen ska ha.


Så här städat är det dock inte nu (det är inte ens i samma lägenhet ser jag nu).

Kommentarer
Postat av: Linda

Lillplutten! Hoppas det inte blir långvarit. Bara snorigt? =(



He, det var inte dåligt pillat! Med såna små fingrar är det lätt att komma emellan. =) Eller snarare... '=('? ;-)

Postat av: veronica

Linda: Snorig, lite seg och lite varm. Allmänt medtagen. Typisk dagisåkomma. :/

2008-09-01 @ 16:51:51
URL: http://vnikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback