Får jag fråga en sak

Idag när jag kom till dagis och skulle hämta mitt lilla Pysseltroll, tittade en av fröknarna på mig en stund och sade sedan: "Du, får jag fråga dig en sak". Då undrar man ju direkt vad det är!
Visade sig att de hade haft inspektion av förskolan idag. Eftersom den är privat så kan visst kommunen göra det. Och nu ville de prata med någon förälder från både lilla och stora avdelningen. Det hon ville fråga var om jag ville vara den föräldern från lilla avdelningen.
Jag vet inte, tyckte att det var lite kul att hon valde just mig. Nog för att jag har en bra relation med alla fröknarna och pratar mycket med dem då jag hämtar och lämnar. "Jag har en bra förälder på lilla avdelningen jag kan fråga" hade hon tydligen sagt till de där inspektörerna.

Korven har ju nu varit där två dagar sen semestern och hon berättade även att hon sett en förändring hos honom. Han tog visst för sig mer och lekte med leksaker han inte var intresserad av då han slutade sist. Förutom det, hade han varit precis densamma och det märktes inte ens att han varit borta.

Oj nu piper timern. Kycklingen och klyftorna är visst snart klara..

Kommentarer
Postat av: Susan

Ojoj...här var det ändrat minsann.Snyggt=)



Kul att bli den utvalde:P



Hur är det annars med er?



Kramar

Postat av: Linda

Men vad fint, gumms! =)

jättesnyggt! KRAMIS!

2008-08-26 @ 21:50:53
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback