Lite uppdatering

Har faktiskt fått (/snott) lite mer tips till min boklista. Kul som fan!

Vill så gärna göra om layouten på bloggen, men har inget photoshop på den här datorn. Ska försöka Leta på lite roliga bakgrunder och kanske snygga till den lite på det sättet sålänge. Får nog snällt vänta tills jag köper ny dator. Tror inte att karln är så intresserad av att ha photoshop på sin dator. Jag ju nämna att den går trögt redan nu.

Var och hämtade Caesars nya shoppingvagn idag. Den ligger fortfarande i kartongen, men ska väl packa upp den snart. Eller om jag väntar tills karln kommer hem och skruvar ihop den ;). Ni ska få se vilken grymt kap vi har gjort!!! Eller det är ju en födlesedagspresent till C efter tips från oss ;).

C sover, jag måste till t-stugan. Får skriva mer sen!

Kommentarer
Postat av: Lindapinda

Nej vad läckert! Har C fått ett nytt färdmedel? =)
Spännande att se =D
Jag har en Photoshop CS2 hemma om du vill låna. =)
Har även Photoshop 7 oxo, för CS kräver väldigt mkt utrymme

2007-07-04 @ 16:57:17
Postat av: Susan

Va bra...nu när jag har kommit in i läsandet igen så får jag hålla koll på din boklista...perfa=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback