Boktips

Tänkte skrapa ihop en lista på böcker/filmer som kan vara värda att läsa. Som jag ännu inte läst alltså!

BÖCKER

En stilla storm av Giles Blunt, (
nnika tipsar)
Glöm att ni har en dotter av Sandra Gregory, (nnika tipsar)
Martina koden av Martina Haag,
Små citroner gula av Kajsa Ingemarsson, (nnika tipsar)
Väktaren av Dean R Koontz, (Susan tipsar)
9½ månad av Annika Lantz, (Linda tipsar)

Män som hatar kvinnor av Stieg Larssons, (Mamzi & nnika tipsar)
Flickan som lekte med elden av Stieg Larssons, (Mamzi tipsar)
Luftslottet som sprängdes av Stieg Larssons, (Mamzi tipsar)
Tyskungen av Camilla Läckberg, (nnika tipsar)
Asyl av Liza Marklund, (Linda tipsar)
Gömda av Liza Marklund, (Linda & SM tipsar)
Hemligheten av Liza Marklund, (Linda tipsar)
Lämna inga spår av Hanna Nyala, (nnika tipsar)


Kom gääärna med förslag!! DO IT!

Åh va kul. Jag har dålig fantasi själv :)


Kommentarer
Postat av: Mamzi

Stieg Larssons trilogi i Milenniumserien är verkligen spännande och läsvärd.
*Män som hatar kvinnor.
Flickan som lekte med elden. Och
Luftslottet som sprängdes*.
Dom har jag som lyssnarböcker i mp3 format. Spääääännnnande.....

2007-06-28 @ 14:55:48
Postat av: Anonym

Gömda med Liza Marklund

2007-06-28 @ 17:57:15
Postat av: Susan

Hehe...jag rekommenderar alla med Dean R Koontz...framförallt Väktaren (om jag då måste välja)

Postat av: Linda

Heh, Annika Lantz' 9½ månad var skitkul.
Gömda, Asyl och Hemligheten (tror jag den heter) med Marklund rekommenderas.

2007-06-28 @ 21:48:05
URL: http://www.asiatica81.net
Postat av: SM

Gömda, Asyl och hemligheten är tre olika böcker. Tror att asyl är en uppföljare på gömda..! Men sjukt bra böcker och absolut bra att läsa!!!!
Kram

2007-07-03 @ 14:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback