Putar på

Vi har lite sjukstuga här hemma, nya inskolningar på dagis och post-julledighet sätter sina spår.
Caesar har äntligen börjat säga Mamma och Pappa... På riktigt, inget annat konstigt ljud. Äntligen börjar det lossna lite.

Annars är det somvanligt här hemma. Magen börjar puta som fan och jag lyssnar på sookie stackhouse böckerna. Har även kommit igång med målningen lite.

Nä nu ska jag masa oss i säng. Dagen har blivit lite förskjuten idag så "vi" lägger oss sent idag. Jag och Caesar alltså, för pappsen hans är inte hemma idag. kommer hem imorgonkväll.

Bjussar på en halvbra bild från mobilen.


Pyjamaskille som är snäll och erbjuder mig sin fräscha filt. ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

du kommer infarande i livet som en räddande ängel! TACK!



stor puss och klängig kram

Postat av: Linda

Vilken underbar lycka. =D

Mamma å pappa. <3

Fina Caesar! han ser lite annorlunda ut. Måste vara nya frillan? =)



Tänk. Vad mysigt att vara gravido. Inget jag skulle få för mig att vara nu inom den närmaste tiden.



2009-01-29 @ 21:53:55
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Susan

Hej va kul att läsa lite från dig=)



När var det nu det hade BF?



Kramar

2009-01-30 @ 08:22:09
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Musseblomman

Så söt kille.. finns böckerna på svenska tro?.. Det var ju en hel drös i serien.. ;)

Kraam

2009-01-30 @ 14:01:14
URL: http://musseblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback