Utmaning antagen!

Kära Susan har utmanat mig att svara på dessa frågorna!

1. Vilken mat äter du ofta?
Svensk husmanskost. Räknas McDonalds som husmanskost tro?

2. När du är på kalas, är du den personen som sitter eller hjälper du till att duka ut?
Det beror på vem som fyller! Oftast hjälper jag till såklart!

3. Var sitter du helst när du bloggar?
Sitter? Här är det horisontalläge som gäller!

4. Köper du ofta triss?
Aldrig. Eller kanske till jul och andra högtider som present. Det räknas nog iofs inte som ofta.

5. Vilket land eller stad har varit din bästa semester?
Oj.. Gotland var fint. Mallis var onyktert. Hmm. Men jag måste nog säga Kanada, fast det var ingen riktig semester utan jobb.

6. Vilken tv-kanal tittar du mest på?
3, 4, 5 och 6 är de som är på här. Går inte att säga vilken som är på mest ;)

Jag utmanar: Dig som läser detta!!

Så här gör ni som har blivit utmanade:
Svara på alla frågor
Välj ut fyra personer som du vill ska svara
och utmana dom i deras bloggar, be dem läsa din...

Låt personen som utmanade dig veta när du svarat på utmaningen...


Kommentarer
Postat av: Dennis

Haha, gillar svaret om din favoritmat! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback