Jag är lycklig

Har nyss kommit hem från ett Plastparty. Det är de enda partyn man blir bjuden på nu för tiden. Har man blivit så tråkig?
Nä nu skojar jag. Vaddå nyss. Det var ju 2 timmar sen jag kom hem!
"Vi har verkligen inte råd att slösa pengar på plastburkar nu". Låter det som nånting min Karl skulle klämma ur sig tro? Jo, jag höll mig i skinnet och köpte endast en vitlökspress.
Men just nu är det inte därför jag är lycklig. Utan för att jag fick hålla i en liten 3-månaders. En liten Elias. Han hade sovit dåligt och var jättegnällig. Han var så sööt och man blev så svettig och trött i armarna av att hålla honom. Men han somnade hos mig den lilla gosungen.



Här är Elias ca 1 månad gammal!

Kommentarer
Postat av: Musseblomman

Så liten o söt.. visste inte du skulle på p-party. det var lääänge sen man var på ett sånt.:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback