Trött

Uff, jag är alltid trött på kvällarna känns det som. Somnade när jag nattade Fisen igår och tycker att jag borde vara måttligt utsövd och pigg nu. Men tydligen inte?!

Har massa tankar och idéer som jag funderar på, men jag orkar fan inte skriva ner dem. Det kanske kommer en dag ;). En dag jag sovit 12 timmar och är luftad och fräsch. = never

Förresten, på tal om dagisprat så pratade jag med ett barn idag..

Jag: "Vad fin du är idag med skjorta och allt".
Kille 4 år: "Ja, det här ska jag ha på fotorgraferingen (inte så lätt att uttala ;) ) .. Jag ska också ha det när jag gifter mig. Och när mina barn gifter sig."

Kommentarer
Postat av: Linda

Å, vi kan få vänta tills fan avlöser oss. Vi kommer antagligen alltid få vara ofräsha och äckliga... ;-)

Närå. Vad har man gubbarna till. Passa på i helgen, be att få sova i 12 timmar för att sedan göra dig så snygg och fräsch som möjligt. =)



Underbara barn. =)

Postat av: Susan

Men naaaw...barn och sina svar=)

2008-10-02 @ 13:00:43
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback