Filmutmaning

Susan is the woman med utmaningar, är inte sen att härmas här ;)

*Brukar du gå på bio?
Nej, har inte det lättaste med barnvakt. Så om jag går på bio blir det oftast med någon brutta. Men det händer sällan..

*Senaste filmen du såg?
Den engelska patienten som gick på, hm, 3:an eller 6:an igår. Lång men rätt bra faktiskt.

*Vilken är den bästa filmen som du har sett?
Oj oj, har så svårt att välja "bästa-grejer" sådär. Hm. Tråkig som jag är, kan jag verkligen inte bestämma mig. Men en favorit är The golden child, med Eddie Murphy.

*Vilken är den sämsta filmen som du har sett?
Oj, det var nån svensk film. Blodsbröder tror jag den hette. Helst värdelös. Finns många svenska filmer som suger.

*Vilken genre föredrar du då du ser film?
Komedi är absolut favorit. Gillar också thriller/skräck. Väljer oftast inte romantiska draman.

*Vilka är dom 5 bästa skådespelarna/skådespelerskorna enligt dig?
Robert de Niro
Adam Sandler
Nicole Kidman
Jude Law (Het också het)
Brad Pitt
Den där ungen i Sjätte sinnet är ju också bra! Haley Joel Osment.
Kanske inte dom bästa, men några av de bästa.

Kom igen nu och anta utmaningen;)

Kommentarer
Postat av: Linda

Hehe... nä, Susane är inte sen, inte!

Kul.. ska oxo gör den... =)

Postat av: Susan

Men ja...Robert De niro är ju skitbra=)

2008-10-09 @ 21:52:47
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback