Million dollar smile

Nu har jag ett million dollar smile. Eller njae, nästan i alla fall. Har varit hos tandläkaren och fixat till lite.
Äntligen kan man le som en normal människa.
De berättade också att de hade sänkt pris på tandblekning, men det tyckte tandläkaren att jag inte behövde.
Höll på att få en chock! Var det verkligen han som lagade mina tänder, då borde han sett hur gula och äckliga de är!! ;)

Haha det var så roligt, på min tandläkarmottagning har de en ganska stor krukväxt. Såg att det hängde nappar där. ;)
Precis som på skansen hos kattungarna där det finns maaaassor med nappar i trädet. :)
(där hänger ungarna sina nappar, när de bestämt att det är dags att sluta med napp)

Kommentarer
Postat av: Linda

hehe... läckert.. Ja, om inte på skansken, så varför inte hos tandläkaren?



Ja, detta var ett jäkla oflyt!



Så middagen ikv blev oxo inställd... vad är detta?! Hoppas bara att det är ngt tillfälligt.

Då har du inget val imorrn då med andra ord? ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback