Kompisar

Jag har två gamla kompisar som jag inte pratat med så mycket de senaste åren. Några av oss fick barn medan de här två tjejerna fortsatte att leva loppan. När man får ändrad livssituation blir det ju tyvärr så. Nu däremot så ska dessa två bruttor ha barn och så mycket som jag pratat med dem den senaste tiden, har vi knappt pratat på flera år. Att de dessutom har bott i andra städer (olika också) har ju också med saken att göra! ;)

Det känns rätt skönt att de också har stigit in i ansvarets och sömnlöshetens värld. Cirkeln är åter sluten :).


Mina gamla vapendragare: Ida till vänster och Suss till höger.
Hon i mitten ska dock inte ha barn..

Kommentarer
Postat av: Linda

Å, vad kul! =D

Själv väntar jag med spänning på att höra vi-väntar-barn från mina gamlingar. ;-)



Ja... det finns stunder då jag kan vara mig själv. Inget får lixom störa, får inte känna stress eller.. ja... jösses.



PITA? Läckert... Men om det skulle vara en förkortning så skulle det nog inte ha samma betydelse som jag skrev.. =p

Postat av: Linda

förresten... syrran snackade om att det skulle va loppis på söndag... Hon sa att du kunde tiderna... När är det?



Om barnen är friska så tittar vi förbi Täby. Ska jag höra av mig å se ifall du orkar ses en stund?



Kramski!

2008-10-08 @ 11:23:00
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback