Dags att sova?!

Här på nätet händer det veeerkligen ingenting.

En fråga kvarstår. Blir det jobb eller VAB imorgon. Skränig och rosslig är han. Har inte avbokat ett jobb på många år, känner mig som en svikare då. Han somnade inte förrän efter tio. Då i våran säng mellan båda oss. Har man försökt natta mer än en timme, kan man räkna med att den som nattar vill bli avlöst. Sagt och gjort gick jag in, och han somnade på 10-15 min. Det är det enda som behövs ibland. Lite nytt blod.

Jag är trött. Men vill inte sova, för jag vill inte att helgen ska ta slut. Bli måndag och tvinga sig upp tidigt. Köra dagisbarnet, dra till jobbet. Kanske må illa, eller må bra?! Vara pedagogisk, duktig, pigg och rask, snäll men bestämd. Det är svårt.

Jag är trött i alla fall. Men det sa jag väl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback