Dagens planer

Karln slutar tidigare och ska hämta bilen efter jobbet. Jag borde gå och handla lite mjölk om jag har några slantar kvar på kontot..
Idag ska vi till svärfar på middag. Som vanligt vill jag inte visa mig ute bland folk när jag är så trött, men måste väl antar jag. Eller tror ni jag kan skicka iväg karln och Caesar och stanna hemma. Jag vågar inte ens föreslå det ;).

Nu tar batteriet i datorn snart slut också.
Caesar sitter och spelar på sin dator nu. Den som är grönmålad och inte längre går att ställa om från danska till svenska.

Kommentarer
Postat av: Susan

Kan du väl föreslå tycker jag...att dom åker själva.



Det är en evig trötthet att vara gravid...och efteråt också:P



Kramar



Postat av: Linda

Men åh, varför inte? det tycker jag är en bra anledning.. Svärföräldrarna vill typ bara träffa barnbarnen numera... de skiter i sina barn ;-)



Danska som är så fruktansvärt vackert oxo... hehe.

2008-11-12 @ 20:02:05
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback