Pseudo-sovmorgon

Pust, satt uppe och pluggade rätt sent inatt också. Men dealen var att jag skulle få sovmorgon. Men här hemma går det visst inte att få sovmorgon om den lilla herren är hemma. Han kan verkligen inte låta mig vara om jag är hemma. Går hela tiden in i sovrummet och gör diverse saker. Hade ju varit trevligt om han kunde ha tagit ut Caesar, men min karl är tyvärr oftast inte så initiativrik..... Tyvärr säger jag igen... Jaja jag fick ju sova lite mellan varven i alla fall.

Har ni sett hur grönt det har blivit. Björkarna här utanför börjar bli alldeles gröna. Åh jag längar till sommaren..

Kommentarer
Postat av: Linda

Det där med att karlarna inte får in i skallen att ta lite initiativ, får vi väl leva med... =P

Mmm, tack vare regnet so mdet blivit så mkt härlig grönska.. Yey! Så härligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback