9 år sen..

Åh, idag när jag kom burnandes i Gribban och skulle lämna C på dagis stod en härd folk iklädda studentkläder.. Så jävla fräscha såg de ut alltså. Vita klänningar och svarta kavajer. Själv tog man studenten för 9 år sen, vad har man gjort på nio år???

Jobbat inom hemtjänst och äldreomsorg 1 år
bott 1 år och 4 mån på Island
Jobbat på dagis ½ år
Pluggat basår på komvux 1 år
Läst 3 år på universitetet
Mammaledig 1 år
Pluggat ytterligare 1 år på universitetet

Ja det stämmer fan. Shit.

Kommentarer
Postat av: Susan

13 år sedan som jag tog stundenten....iiii...känner mig plötsligt gammal:P



Kramar

Postat av: Linda

mhmmm... jösses... ja, tiden går fort och jag blir nostalgisk (som vanligt) när jag ser alla studenter.



8 år sen för min del... dårå...

Din lista ser betydligt bättre ut än min... =/



KRAMAS!

2008-05-29 @ 20:25:32
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: kickan34

haha ja tiden går fort.. typ 3 år sen jag pluggade på univ. :/

Ha de gött! ;D

2008-06-01 @ 22:47:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback