Jobbigt..

Jag känner mig stressad. Eller min kropp känner sig stressad. Jag har ont i bröstet, det trycker liksom på vänster sida.. Inatt kunde jag inte sova för att det gjorde ont. Då blir man orolig och då gör det ondare?! Jag känner mig inte stressad, tror att jag är undermedvetet stressad. Just nu var det innan presentationen, mycket som skulle göras, Caesar är i en extra gnällig period och klagar mest hela tiden. Äter inget, gnäller och gnyr. Inombords sliter jag i håret. Jag hämtar och lämnar på dagis, måste plugga och jobba. Tenta om en vecka. Karln är oftast borta 2-3 dagar i veckan. Och jag gör precis ALLT här hemma i veckorna. Vilket resulterar i att jag inte orkar det = ser ut som fan.

Jag vet inte vad det är... Hoppas bara det går över snabbt.

image451

Kommentarer
Postat av: kickan34

hej, jag känner igen.. stress e inte att leka med.. :S *kramar*

2008-03-12 @ 16:50:55
Postat av: Susan

Oj då...ja, stress är aldrig bra. Hoppas att det lugnar ner sig.

Kramar

Postat av: Magdalena

Usch då, själv får jag lätt migrän när jag är stressad. Försök prioritera och ta små korta pauser när det går! Unna dig nåt lyxigt efter tentan. Kram

2008-03-12 @ 20:48:19
URL: http://www.magdis.se
Postat av: Linda

Hej darling...

Säg till om du behöver hjälp med ngt... Kan komma över på fika och hjälpa till med städning... plocka ner i kartonger inför flytten.
Någonting.
Du får inte känna stress och ha tryck över bröstet ju...

Kramar!!

2008-03-12 @ 22:10:16
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback