Mobilgrejen

Känner att jag måste avlägga en lägesrapport i all hast.
Har just kommit hem från en grillkväll på jobbet och det luktar surmjölk här hemma. (!!??)
Aja, datorn fixade sig när vi besökte PC city och mobilen är fortfarande borta. Men en ny liten läcker sak som jag inte fattarn nåt av anlände igår. Snabbt kan man säga. Blen iaf en Nokia N95 8 Gb för den som orkar bry sig ;).

Det var så att jag tappade bort den i fredagskväll och då trodde att jag glömt den i bilen. Men den var inte där märkte jag sedan. Dessutom var det dåligt med batteri så allt ringande efter den har nog tagit slut på batteriet. Sucka. Ja ja, vi får väl se ifall den dyker upp, instoppad i det minst tänkbara stället här hemma (av en viss liten herre). Eller hemma hos nån lite klåfingrig ganster.
Shit nu måste jag sova, ska upp om runt 4 timmar.

Kommentarer
Postat av: Susan

Din mobil dyker säkert upp då du har skaffat en ny...brukar vara så:P

Postat av: Linda

Din lilla fis!!!!! Den telefonen var jag sugen på, men var alltför dyr för min plånka... Avis. Men jag är rätt nöjd med min nya. =)



Sur mjölk luktar ju inge gott.. =P

Ngn som råkat välta ut ett glas med mjölk kanske?

2008-07-24 @ 14:43:34
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Linda

hej gumms!



mejla gärna ditt nya nummer. Kram!

2008-07-25 @ 19:34:16
Postat av: Susan

Nu är det frågestund hos mig så kika in med lite frågor=)

2008-07-28 @ 08:45:51
URL: http://eliottsmamma.blogg.se/
Postat av: Linda

Överraskad att du tycker att låten är bra. är så van med att alla tycker att den är dålig. Kram!

2008-07-30 @ 10:50:39
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Linda

Vad det gäller jobb, så tänker jag i första hand kontakta Finansinspektionen. Var ju där genom Poolia när jag väntade E1. Chefen sa då att det fanns en möjlighet för mig att komma tillbaka. Även om det skulle vara i jan -09

Hoppas!



Å, ja! Absolut! Så ofta som jag tänker på att bara ha en mysig tjejkväll med middag och snack i soffan efteråt.

Jag skulle nästan må bättre av det än att bara sitta själv, även om det kan vara rätt skönt.

Blir ju lixom inte så mkt skratt när man är ensma. =/ ;-)



Kramar!

2008-08-03 @ 10:59:28
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback