Trött...

Pust, vad är det för dryg period vi hamnat i tjejer. Själv har jag en antydan till huvudvärk varje dag. Kanske för att jag dricker dåligt, eller för att jag håller på att bli/är förkyld. Känns nästan inget nu, mest på morgonen. Jag blir smittad från alla håll hela tiden.. Dagis, skolan, jobbet. Fan tänk va mycket bacillusker man släpar hem.

Det går tydligen bra för mitt lilla monster på dagis. Han är snäll när de ska sova, och somnar snällt på madrassen på golvet. Äter bra, dock lite med händerna tydligen ;). Säger inget när de ska ut, eller när de är ute. Han hade visst lätt för att ramla ute med alla kläderna... Hade legat på rygg helt raklång och tittat upp i himlen en stund. Här har man inte brådis ;). En sak som tydligen var lite jobbigt, var att han prompt skulle kasta ut alla legobitar på golvet... Han gör alltid så ibörjan, vänder typ ut och in på allt, sen sätter ihop det igen.

Längtar så tills vi ska flytta, ska bli skönt med större.

fan va babblig jag var idag. Har varit i skolan hela dagen idag.. Pust ni ska se hur jag flänger..

Mån skolan 9.30 - 17.30, föräldramöte på dagis 18.30-19.30
Tis skolan 9.30 - 15.00, plugga labbrapport hemma
Ons ledig=sovmorgon till 10.30 yeeeyyy, plugga hemma, utvecklingssamtal på dagis+hämta Caesar 14.00-15.00, jobba 15.30 - 21.30, besök -23.00
Tors skolan 9.30-17.00 Borde plugga nu (plus diska, städa och annat dötrist)

Imorgon blir det i alla fall lugnt. Har bara föreläsning på förmiddagen. Vet inte om jag ska skolka eller inte, borde gå dit och hämta lite uppgifter från en lab vi gjorde. De blev kassa, eftersom vi körde ett experiment som skulle ha stått och stabiliserats en dag först tydligen.

Äh..

Kommentarer
Postat av: Linda

Fan, inte konstigt att du har huvudvärk som du far omkring... Pust.
Förstår att du är trött. =/

Undrar hur Emilia är på dagis... när hon väl ska börja, tänkte jag. Hon är riktigt duktig på att stöka ner. =/

Caesargubben e så söt. Skulle vilja se honom ligga där och titta upp på molnen... ;-) =))


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback