Spel

Haha, ett sånt här skulle man ha!
image416

Designtorget.se

Partyfrågespel som tar upp annorlunda och vågade frågor - frågor ingen annan tar upp! Vissa saker ska eller borde man inte kunna svaret på.Detta spel består av 500 frågor som kan upplevas som konstigt eller pinsamt att man kan svaret på. Ämnen som berörs är bla kriminalitet, skvaller och sex och kan man svaret måste man naturligtvis berätta inför de andra i sällskapet hur man vet det! Förbered dig på att få en hel del ny kunskap samtidigt som du får veta vem av dina vänner som är minst normal. Se fram emot mycket intressanta diskussioner. Var beredd på att ofta få höra frågan: "Hur fan visste du det? Pris 135:-

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Verkar vara ett spel helt i min smak =D Billigt var det också!

Postat av: Linda

Nej, vad läckert!! Köper du så bjuder jag på mig själv ;-)

2008-02-18 @ 15:36:28
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Linda

Ja, skitsynd! Men nu är E bättre, nu gäller det bara att få i henne mat. Har inte ätit på två dagar. Hoppas vi andra klarar oss!

Skönt att du är hemma så tidigt ändå. Finns det ngt undantag, eller är du alltid hemma för att hämta C?
Isf hör jag av mig när alla är på topp, så får vi ses.

Kramis

2008-02-18 @ 15:38:51
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Susan

Åhh...det verkar skoj...helt i min smak.

Kramar

2008-02-18 @ 21:47:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback