I like to move-it move-it

I can´t help it.... Jag är så exhalterad över att få flytta!!!! Trots att det är gröna kakelplattor i köket. Men morsan sa att grönt var innefärgen i vår ;).. Sen när har jag blivit så borta att jag har missat att det är grönt som gäller. Var likadant förra året (hösten?) när morsan sa att det var lila och brunt som gällde.. Nu när jag kollar i affärerna ser man att det börjar komma allt möjligt i grönt.

image393
Köket i nya lägenheten (den gamla hyresgästen bor ännu där = hennes stuff)
image394
Snattat från
www.duka.se (ska dock inte köpa denna)

Det är till och med grönt golv :-S ooopppsss!!!

Kommentarer
Postat av: Sanna

fint

Postat av: Linda

Å... wei. Vnikka är på G igen! =D
*läsa läsa läsa*

Ja, vet inte hur många inlägg jag har gjort idag.. hehe....

2008-02-08 @ 23:26:34
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/
Postat av: Linda igen

Åh, coolt! Första bilden på nya hemmet.

Jag vill oxo flytta... vill till ngt nytt. Vi får se hur det går...

Jag är apdålig på att hänga med vad som är sista skriket... "Sista skriket", lät som en tant. ;-)

2008-02-08 @ 23:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback