... hmm...

Är tom i hjärnan.

Tvätta, äta, sova, städa, plugga. Har jag prioriterat fel?

Två timmar senare har jag bara lyckats klara av två grejer. Dessutom har det tillkommit fyra

Lägga in tvätten, vattna blommorna, diska, duscha (nej skolkade idag så jag har inte duschat än).

Ska hämta C kl 14, tror nån att jag kommer hinna allt?!
Nä, min nya lista är nu

Vila, vattna blommorna, lägga in tvätten, duscha, hämta Caesar, sen får vi se utifrån C hur det blir

Min dag och jag är lika tråkig som detta blogginlägg.. Shit!

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Jaa... he he.. jag skulle,
äta, sova, plugga tvätta städa.. om jag vore i dina kläder..
men det är svårt att leva som man lär.. fråga mej, jag vet. Synd att du fått den egenskapen efter mej.. ;)
Kraaam
Mamzi

Postat av: Linda

Hua... tråkigta listor... Hoppas du fick lite gjort iaf. Men ta hand om dig! =)

2008-02-28 @ 23:02:08
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback