Heldag

Igår blev det en heldag ute ur lägenheten. Skönt! Vi stack tidigt iväg och hade planer på att uträtta lite ärenden och vid 13.30 var vi på dagis för att hämta en sovandes liten C. Så vi fick vänta en liten stund. Då fick man se när han låg där så snällt på madrassen. Vi stack sen direkt till nickis och Caesar fick leka av sig (tänkte nästan komma och hämta er tjejer på andra sidan stan!!!).

image396
Caesar kraschlandar i bollhavet ;)


Efter nickis drog vi till täby C och införskaffade lite nya kläder, både mini- och storgrabben fick nya kläder. Den stora (karln alltså) gick även och klippte sig, hallelulja!!!

image398
Caesar-shopping


Vi avslutade dagen med att käka ute på restaurang. Caesar fick köttbullar med mos, som slevades in. Nice!

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Vilka superfina kläder du hittade till Caesar! Drar nog till Lindex imorrn =P

Postat av: Susan

Niceigt att shoppa kläder=)

2008-02-09 @ 21:36:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se
Postat av: Linda

Åh, sjyssta plagg =)
Jag köpte Hello Kitty till tjejerna... Jag var bara så tvungen att köpa matchande kläder, passar på nu innan de kan klaga ;-)
Men dem kan de inte ha förrän till sommaren.

Hahaha... var stora pojekn så långhårig?! =D

Hade ju varit skitkul att ses igår ju. =)
Men det skulle nog blivit en aning trångt... det är ju inte bara en tjej jag ska ta med mig... utan det är två som ska trängas där bak. ;-)
Inkl bredarslet. Hoho

Kramis!

2008-02-09 @ 23:09:35
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback