Dags att sussa

I helgen ska vi på inflyttningsfest och jag ska stå för inhandlandet av presenten. Hon hade önskat sig några saker, bla en vit pläd. Det kan ju inte vara så svårt, tänkte jag. Men det var inte så lätt. Efter att ha släpat runt på en Caesar utan vagn (tänk er att gå och titta på saker med en 1,5 åring. Dessutom den mest klåfingriga 1,5-åringen i världen). Till slut gav jag upp när dessutom chefen ringde. Då blev det föör många faktorer att hålla iordning på! Får göra ett nytt försök imorgon. Kanske kan åka till IKEA och titta lite?! Såg på deras hemsida att de hade en del.

Nu ska jag gå in och sova hos ♥grabbarna♥

Góða nótt på er allihopa

image428
(Bilden har inget med texten att göra) ;)

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Haha, härlig bild. Fattar dock inte varför han ser så glad ut, vem vill ha en sån taggig ;-)
Du har fel i en sak: Den mest klåfingriga 1.5 åringen i världen bor faktiskt här! Fast iofs är han nu 21 månader =P

Postat av: Susan

Haha....vilken ascool bild=)

2008-02-23 @ 22:02:12
URL: http://eliottsmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback