Barkarby runt

Igår var jag ju ute och jagade efter en inflyttningspresent och gjorde hela barkarby (stort område med massa affärer+IKEA) innan jag tillslut hittade en på Åhléns i Mörby C på vägen hem. Nödvändigt va?! Var även inne en snabbis på IKEA och passade på att käka lunch där - helt själv. Jag är inte en sån som brukar trivas med att sitta ute själv, men det kändes faktiskt riktigt skönt!
Jag gick och tog bestick och sånt plus mat, och sen när jag ätit klart märker jag att jag har tagit typ tre servetter. Vad ska jag med tre servetter till?? Snacka om gammal vana av att ha sprätthönan Caesar med sig. Uppfyller i alla fall minst en punkt på listan *du vet att du är förälder när..*.

Ok, jag är stereotyp. Shit!


image430
Detta vill jag ha till Caesar (DUKA)

Någon av dessa skulle passa på ballen
image431

Kommentarer
Postat av: Magdalena

Det är ju så himla skönt att shoppa och äta själv! Man kan göra allt i sin egen takt liksom.

Postat av: Linda

Håller med Magdis!
Jag som längtar efter att få gå och ta en fika alldeles själv. Jag älskar att äta/fika själv. Bara ta fram en bok/tidning som sällska och höra sorlet runtomkring.... =))

Du bara läängtar tills du ska få inreda det nya hemmet va? =D

2008-02-22 @ 21:03:43
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback