Raggningstips

Man ska visst ragga med humor nu.

Tja Pudding här står du och dallrar.
Det är insidan som räknas, så sära på bena.
Jag skulle gifta mig med din katt för att komma in i din familj
Tjena får man bjuda på en korv.
Du ska inte tro att du kommer undan bara för att du är ful
Snygga ben. När öppnar de?
Gumman, du är snöret som drar min pulka...
ska vi dammsuga? du suger och jag tömmer påsen
Hej sexbomb, står du här och tickar?
hej fru bank, jag skulle vilja göra en insättning på 25 cm
Du glömmer väl inte att ta med mig när du går hem sen.
Tjena, vill du bli mitt lösenord

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Han har storlek 104 på tröjor och 98 på byxor:P Bara fortsätter att växa^^ galet!! han är rtp 99 cm nu också, så han blir nog en lång pojk tror jag!



Ja, det känns lite overkligt:P har gått så snabbt också!

Postat av: Magdalena

Hihi, de var skojiga. Synd att man redan är gift och inte kan använda sig av nån =)

2008-08-27 @ 18:12:59
URL: http://www.magdis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback