Nu är det slut på det roliga

Semestern är slut. För en gångs skull känns det som om det inte gick så snabbt.

Fiskorven är tillbaka på dagis. Han har två nya fröknar, träffade en som var jättetrevlig. De är inte så gamla, eller typ, de är yngre än mig. De kanske är gamla, eller i alla fall känner sig gamla.?!

Hur som helst, jag tar det lungt här i början på hösten tills jag hittar det exjobb jag vill ha. Fiskorven ska ju på en massa undersökningar i september, så jag passar på att ta det lugnt. Vi behöver dock pengar så jag ska försöka hitta nåt extraknäck på dagtid (mitt extrajobb är mest kvällar och helger annars). Men hur ska man få tag på ett jobb som bringar in pengar utan att man gör något? Går det?
Min karl har i alla fall hittat något som bringar in små summor, men då måste man ha idéer.
Han är bra min karl. Ja, förutom på vissa saker.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback