Det här med att tappa bort saker

Tänkte bara meddela att jag faktsikt hittade den där mobilladdaren, innan batteriet rann ut helt!
Man känner alltid att en elefant lyfts från axlarna när man hittar en grej.
Jag får oftast leta efter saker, men hittar dem ganska snart. Men om jag inte gör det blir jag helt stirrig och river och rafsar som en blådåre.

En gång då jag var barnflicka råkade jag tappa bort familjens bilnycklar hemma hos mig, precis innan jag skulle hämta barnen på dagis. Jag letade verkligen ö v e r a l l t. Var tvungen att ringa till familjen och till dagis å säga att jag skulle bli sen. Det var jobbigt. Fick då gå hem till dem och hämta vagnen och gå till dagis. Det var ganska nära som tur var.

När jag sen kom hem, letade jag överallt en gång till. Tillslut hittade jag dem. De hade ramlat från byrån och ner i en påse med kläder/grejer som jag handlat samma dag.

Kommentarer
Postat av: Linda

Amen shit... tur att det inte var en soppåse som hade stått där!

Postat av: veronica

Linda: Ja, snacka om tur. Jag har däremot slängt ett par nycklar som legat i en påse en gång. Men det var under onyktra former ;)

2008-08-31 @ 22:54:53
URL: http://vnikka.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja, jag hoppas det. Jag har alltid velat vara med och har alltid önskat att jag kunde den rätta sångtekniken... Jag har försökt haka på andra körer förr, men det har inte varit som jag förväntat mig.

Hoppas det blir annorlunda denna gång. =)

2008-09-01 @ 00:06:09
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback