Morgonpeppning

Några dagar här, har C varit väldigt gnällig att lämna på dagis. Har nu kommit på att jag själv kanske kan vara delaktig i detta. Jag främjar verkligen ledsenheten genom att trösta och tycka synd om honom, och hur mycket bättre blir det då?!?! Då tror han att han ska vara ledsen, och att det är okej.
Nä idag var det glada miner och dagis-peppning a la Caesar. Gick faktikst rätt bra, men har var ju fortfarande ledsen då vi svängde in på "dagisvägen". Men det höll inte i sig lika länge! Så skönt.

Gör ett stopp här hemma innan jag sticker vidare till skolan. Vi börjar kl 10 idag, så jag har lite tid. Måste dock åka snart om jag ska hinna ;). Ska även hämta C lite tidigare eftersom han var lite uschlig igår. Innan det ska jag till gamla lgh och städa den lite. Undra ifall jag hinner allt?

Nåja, ska samla ihop lite städgrejs och dra iväg till skolan. Idag ska vi kolla vilken receptor som aktiveras då man tillsätter en neuronal tillväxtfakor.. Dä ni ;)

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Man kan allt lura dom små liven ibland. Snart är ni inne i gamla lunken igen..

2008-04-24 @ 20:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback