klartecken

Nu har alla kurser i skolan löst sig så jag kan ta en fil. mag i höst.
Tänk att vara "färdig" med skolan.. Nä färdig har jag nog inte blivit riktigt ännu, har smidit lite planer.....

Har varit och paintat i lägenheten. Fan va trist det var idag, brukar vara rätt okej att måla. Men ville bara att det skulle bli klart, NU.. eller DÅ. Men vi hann inte klart, ett rum är tack och lov klart, ett är halvklart och det tredje är inte ens lite klart. Ok, spackel och tjep är klart med inte själva målningen.. Shit och jag hinner inte måla nåt mer före måndag!

Imorgon ska vi ha nån labb som jag inte läst igenom. Det är ju inte så najs, får läsa den på vägen till skolan.

Jag är trött, hungrig och skitig....


Kommentarer
Postat av: Magdalena

Skönt att bli färdig inför nästa steg iaf =) Får man fråga vad du får för magister examen?

Postat av: Linda

Även om det är en hel del att fixa så har ni iaf tillgång till lghtn. Måste ju kännas kul =D
Men usch för renovering och målning.. har iof ingen som helst erfarenhet av målning, men tanken gör mig uttråkad....

Skönt att pluggeriet är nääästan är färdigt. ;-)

Kramar

2008-04-05 @ 06:48:33
URL: http://www.asiatica81.net/wp_asiatica/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback