Trögskalle = vem?

Mitt mellanamn borde vara trögskalle. Varför ska jag alltid göra allt i sista sekunden! Duschade och började städa 1 timme innan svärmor BM skulle komma idag. Ska på dop i helgen, har inte köpt doppresent. Ska köra dit själv med lilla C, har inte kopplat ur airbagen. Ringde ju i alla fall karln på Audi men han ville inte ringa tillbaka. Får ringa imorgon igen! Oj oj oj, nu blev jag störd här i bloggskrivandet.. Störd av en viss runtstjärtande kalsongherre.
Hann i alla fall få undan lite skit här hemma! Har även kommit på en bra doppresent, men det verkar som om det inte finns några såna företag i Arvika som jag vill köpa presentkort på! BAAAJS!

Ja på tal om bajs, idag hittade jag ett dumlepapper som passerat hela vägen genom lilla C's matsmältningssystem. Blev kallsvettig men ändå full i skratt.

Info om lilla C's presenter från Sydafrika kommer imorgon :)!!

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Hmmm... vem är det som nästan får springa till bussen när hon ska till jobbet..? vem är det som kommer 10 minuter innan mataffären stängs så hon får löpa genom den o rafsa åt sej det hon ska ha..?(och missar hälften)..
Vem är det som ska lämna in bilen i K-la idag och som ska försöka passa en buss hem sen och fortfarande sitter här hemma o häckar? tror nog att jag vet vem du brås lite på i alla fall..(finns många trögskalleexempel att välja emellan här också!)
Kram
Mamzi
Ps.förstår din reaktion på dumlepappret, men komiskt också.ds

2007-05-09 @ 09:36:02
Postat av: Linda

*fniss*
OJ... J hittade dammtussar i EMilias kräks.. heh... Barnen är verkligen små dammsugare!

Vännen... Inte är du trög! Lite förvirrad bara, kanske.
Vi tycker om dig ändååå!

Men va? Är det bara du och C som ska på dop??


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback