Snälla jag?!

Ibland måste man få vara lite elak väl?

Var just inne på en typ "blogg" där man kunde se bilder från den aktuella dagen. Personen i fråga visar upp bilder på glass och kaka med MKT grädde. Senare på kvällen får man veta att personen i fråga inte mår bra, Nähäe, man kanske mår illa om man käkar så mkt fett på en dag?

Uppdaterar senare serni..

Låter som om jag är värsta fetthataren vilket jag kan dementera! ;)

Caesar skriker som en galning i sin säng. Vägrar att sova, är bara tjurskallig, måste in till honom, trösta. Ja ibland måste man trösta en tjurig bebis också...

Kommentarer
Postat av: SP

trooo vem det kan vara*bautablink*

2007-05-02 @ 13:42:30
Postat av: Susan

haha...då får man skylle sig själv lite anser jag.

Postat av: Kajsan

klart att man får va elak hehe (^^,) Mår människan bara inte bra, eller dåligt rent allmänt? Kakor o glass funkar ju bra om man mår "dåligt" även om man måt sämre av de sen hehe, nu vart ja nog lite krånglig! Tack för kommentaren btw! =)

2007-05-02 @ 16:46:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback