Nu ska jag i alla fall duscha..

Jag ska:

¤ Sätta in det sista i pärmarna
¤ Duscha
¤ Diska
¤ Dammsuga
¤ Sortera bebiskläder och lägga upp på vinden. Kanske borde sälja lite? Trist att ha samma kläder till sina bebisar? Det beslutet får tas sen ;). Får se ifall det kommer mera kids först ;).
¤ Ringa Marie
¤ Ringa Helena efter att jag ringt Marie.
¤ Därefter komma på en bra doppresent.
¤ Beställa tid för att koppla bort airbagen (dock inte idag).

Fan bäst jag slutar nu, insåg inte att jag hade såå mkt att göra plötsligt. Älskling kommer hem ikväll. Ska i alla fall fräscha til mig lite, så det inte kommer små puffar av odörer.

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, fudnerar oxo på att sälja lite. Har sorterat ut flera gånger och det är så jäkla svårt att lämna ifrån sig vissa plagg... Väntar nog med att sälja.... ifall det blir en flicka till ;-)

ah, man känner sig så jävla fräsch när man luktar satan under armarna... haha...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback