Nätverk av terror?

Öh, öh, öh, öh, öh.. Tänk er detta ord med ett kort Ö, upprepat 100 ggr.. Det är Caesar som ligger och berättar för mig att han egentligen hellre vill komma upp (fast han är dötrött). Bättre än gap och skrik i alla fall :). Oj, nu övergick det i en ylande symfoni. Bäst att gå in och se så allt står rätt till...
Jorå, han behövde bara flyttas från ställningen fällkniv upptryckt i hörnet till en ganska normal sovställning på sidan.

Imorse har han gjort ännu ett nytt framsteg! Jag fick faktiskt liite sovmorgon idag, då C vaknade 6.15.. Extra pigg och fräsch såklart! Han satte sig upp och tittade på mig, men sen ställer han sig plötsligt upp mot sängkanten... Öööh, när blev min bebis en liten kille? Han är malligast i stan när jag lyfter upp och lägger honom i sängen. I sängen förvandlas han till Al Qaidabebisen och kryper snabbt mot pappans sida. Men han blir dock mäkta förvånad när det inte ligger nån pappa där, utan bara en hög täcke.. Älsklingen stack nämligen tidigt imorse och jag är därmed gräsänka ända till imorgon kväll.

Jag fick ett SMS imorse som meddelade att terrornätverket spridit sig även till norrland. Verkar som om de är mest aktiva på mornarna.. Be avare!

Kommentarer
Postat av: Linda

Trist att vara ensam vuxen igen...tur att C har olika sidor... kanske han kan agera storälsklingen oxo ;-) Hm, kanske inte ger samma effekt ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback