Kryp mellan fönsterrutorna??

Lägligt att det började regna idag då. Hade verkligen ingen lust att gå. Ibland känner man sig sådär socialt missanpassad. Istället har jag vilat med min baby.

Tänkte vara lite huslig och göra en köttfärslimpa idag. Måste bara masa mig iväg till affären som ligger på andra sidan gatan typ ;). Min bebis börjar se trött ut, jag är trött, vädret är trött.

En sak funderar jag över.. Hur fan kommer de där småkrypen in emellan våra dubbelglasade fönster :O... I våras hade vi tjocka flugor som surrade runt där??! Ligger inga lik där så dom måste ju ha hittat ut? Häromdagen såg jag en nyckelpiga som lyckats ta sig in i ett fönster.. Hmm den är också borta, hur fan kom den in OCH ut? Å idag såg jag en myra i ett fönster. Fan jag måste skaffa mig ett värdigt liv....

+ har ont i huvudet. Suck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe...tja du...dom kan dom där små krypen. Tro mig, jag har också funderat ibland.
Kram

2007-05-21 @ 20:05:52
Postat av: Jenniien

haha, ja, det är ett enda stort mysterium!

Postat av: Linda

Hoppas du inte glömmer limpan i ugnen idag då ;-)
haha... de där djuren kanske kommer till himlen den vägen ;-)

2007-05-21 @ 20:52:06
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback