Jobb, restaurang, jobb, svärmor

Min sambo är rolig!! Vi hade en påse Ahlgrens bilar (slädar) hemma som vi rotade fram ur skafferiet. Han öppnade den och kastade till mig här vi datorn, och när jag tittade på honom/bordet låg det två högar uppösta. JAg undrade ifall det var för att en var till mig och en till honom, han kan vara lite rutten och dela upp allt exakt lika (tvilling ;)). Han såg du lite skamsen ut och sa att han hade tappat ut den ena på golvet.. Haha okej. 5 min senare var båda högarna borta ;).. Nu springer han runt här som en yr höna. Ute och motionerar brukar jag kalla det när han yrar runt utan att veta vad han gör eller ska göra haha. Min lilla nörd <3..

Har workat i helgen. Inte speciellt upphetsande.

Vill även säga grattis på mors dag till min käära Mamzi.. Skriver lite mer detaljerat imorgon, nu ska jag se Oceans Eleven som redan har börjat. Soo long!

image238
Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Tack så mycket.. Grattis själv på mors dag, din första.. ;)
Kram Mamzi

2007-05-27 @ 22:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback