Hemma..

Så, då var man hemma igen!

Stannade ju till och sov hos morsan från söndag till onsdag. Hade även turen att släpa med oss en läcker magsjkuka som både jag och Caesar fick. Men vi var inte de enda för värdparet och deras lilla baby och min medåkerska fick även detta helvete :(. Att vara magsjuk och ta hand om en bebis är ju inte det roligaste! Tog en chansning och åkte hem idag. Verkade som om det var en sån där endagars grej. Åka 20 mil med magsjuka är spännande... Men det gick faktiskt bra! Hade inte käkat eller druckit nåt sen kvällen innan, så man hade ju inte så mkt mat i magen ;). Så nu är vi hemma i alla fall.

Har passat på att träffa min kära vän Helena, mormor, farmor, lillasyster och mamma såklart! Synd bara att vi var lite dåliga :(. I måndags var det lugnt, ända tills jag skulle gå och lägga mig. Då vaknade C och gnällde och sket ur sig nästan all mat han ätit de senaste dagarna :(. Men det slutade inte där! Lite senare vaknade han, satte sig upp och spydde rakt ut. Gjorde nog detta 3 ggr under natten. Så gissa att jag sov lite sådär halvbra då.

image230
Foto: vnikka - Marie med alla barnen. Lucas (3 mån), Emil (5 mån), Vincent (5 mån), Milio (2 år) och Caesar (10 mån)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback