Fredagsbabbel

Man upptäcker nya saker varje dag. Vad det gäller Caesar alltså! Idag i affären stallde jag hans nappflaska på grejen man stoppar i pengar i kundvagnen. Han tog den snabbt såklart, men sen försökte han ställa tillbaka den på samma ställe. När började han med sånt?

Så ska jag jobba i helgen igen. Jobbar nästan varje helg. Älskling och jag får aldrig vara lediga tillsammans :(. Men men, får man en fis i föräldrapenning så måste man jobba för att få ihop det! Vill ha ett jobb där jag kan jobba på vardagskvällarna så man kan få vara ledig nån helg då och då. Hmm..

Dagens ständiga fråga? Vad ska vi göra för mat ikväll? Ska jag göra rabarberpaj?

Kommentarer
Postat av: Jenniien

Ja, hela tiden händer nya grejer, Vilgoth har just börjat med att slänga ner saker med flit, han håller dom över kanten, tittar och släpper, tydligen jätte intresant!

Postat av: Jenniien

jaa, jag vill inte att han ska börja än, men jag komemr få mindre pengar om jag ska vara hemma så jag vet inte om vi klarar oss:S isf är det om jag hittar ett kvällsjobb.. hoppas på det!

2007-05-25 @ 16:05:49
URL: http://jennietarkka.blogg.se
Postat av: Anonym

Jaaa.klart att du ska göra rabarberpaj.....jag kommer;);) Guuud så gott.
Kramar

2007-05-25 @ 18:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback