Ett kryp på Jysk

Var på en shoppingrunda igår. Besökte Jysk och Lindex denna gången. Var egentligen ute efter ett nytt duschdraperi, men hittade inget roligt. Jag har skitsvårt att hitta snygga draperier!!! Fan. Men såååklart hittade jag en massa annat istället. De hade en massa låga priser på Jysk dessutom. Skulle visst bli ännu bättre idag, hörde jag på radion. Eller var det på TV'n. Äh, spela bulle!

Inne på Jysk fick Caesar krypa runt själv. De har ju mattor på golvet där (vilka dock inte var sååå rena). Vid barnhörnan hittade han en polare som var 10 mån. Jag snackade lite med hans mamma. Kul att snacka med lite annat folk ibland :). Hittade en pläd som jag varit ute efter ett tag. Bara 200 spänn.. Brukar kosta myyyyyycket mer. Ljusstakarna kostade bara 10 spänn och hittade ett plastlådsset med 12 delar för bara 40 spänn. Allt nedsatt. Låter som värsta prisjägaren här, men jag är rätt fattig så man får passa på när man får tillfälle ;).


image223
Foto: vnikka - Caesar kryper runt på Jysk

image224
Foto: vnikka


Inne på Lindex shoppade jag bara lite nödvändigheter som byxor, strumpor (ej med på bild) och dregelscarf. Caesar behöver verkligen nya kläder nu när han börjar växa ur sina!


image225
Foto: vnikka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback