Änglar och Demoner

Rotade faktiskt fram en bok igår innan jag vinglade till sängen. Det blev Dan Browns Änglar och Demoner. Jag har läst den på engelska förut, men kände för att läsa den på svenska. Har två böcker jag inte läst dock, Digital fortress och Deception point. Den senare har jag även på svenska I cirkelns mitt. Men Änglar och Demoner var så bra, så jag tänkte ögna igenom den lite snabbt först! Men kan ju meddela att jag däckade när jag läste prologen. Fick sen sova heeela natten, ända till kl strax innan 6. Då C gnällde till. Gick då upp och tittade till honom, men han hade visst somnat om. Däremot så låg han med huvudet åt fel håll, så jag fick hämta hans lilla täcke och lägga över honom. Men jag hann bara ligga några minuter så hade han vaknat. Även denna morgon stod han i sängen.

Igår kväll roade jag mig med att rensa och sortera gamla skolpapper. Man kan ju svära sig ända ner till helvetet, när man får sitta med hålslagaren och försöka göra hål i 1 cm's tjocka pappersbuntar! En sak slog mig dock. Har aldrig behövt göra en enda omtenta i biologiämnena, men i kemiämnena var det desto fler tentor att göra hål i ;). Där behövde man verkligen plugga och det ville jag ju slippa så länge det gick ;).

image229
Foto: vnikka - Caesar dricker morgonvällingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback