Utmaning

Hittade den här utmaningen hos www.magdis.se.  
Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

  1. Får rysningar av att bita i trä, tyg, papper, aluminiumfolie och liknande. Brrr ;) 
  2. Är inte speciellt kräkmagad, meen... När jag ser någon äta snor, eller en snorloska blir jag spyfärdig. Speciellt barn som stoppar kråkor i munnen *bläk*. 
  3. Är en extrem tidsoptimist och gör allt i sista minuten, såsom tentor, lämna in deklaration. Behöver jag säga att jag oftast får springa om jag ska hinna med bussen ;).
  4. Är extremt slarvig. Får nästan alltid leta efter mobiltelefon och nycklar när jag ska iväg nånstans.
  5. Gillar inte sjöar så mkt. Det skulle nog vara vääldigt varmt för att jag skulle hoppa i vattnet från en båt mitt på sjön. ;) Gillar verkligen inte slemmiga sjöbottnar med alger. Tror alltid att nåt ska komma och bita mig i tårna ;).
  6. Kan prata om allt, och skäms nästan inte för något. Inget kan chocka mig hehe. 

Eftersom jag inte känner så många som bloggar utmanar jag: Linda, Lina, Jennie.


Kommentarer
Postat av: Linda

hohoo *fixat* =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback