Utmaning 2:or och 7:or.

Ny utmaning. Se tillbaka på ditt liv genom att stanna upp på årtal som slutar på 2 och 7. Hittade utmaningen hos Maddepladder.

1982 - Hmm, kommer inte ihåg så mkt som tvååring ;)

1987 - Sju år! Började ettan på Transtenskolan i Hallsberg.

1992 - Hmm ja, gick väl på mellanstadiet på ovannämnda skola. Har nyss fått upp intresset för hästar och börjat på ridskola!!

1997 - Ska börja tvåan på gymasiet. Är inte speciellt intresserad av skolan och är där och gör det jag "ska". Är ihop med en kille vid namn Stefan. Umgås mest med honom och är i stallet - varje dag.  

2002 - Har gått ut gymnasiet med slut betyg. Med lite ströjobb stack jag sen till Island och var barnflicka 2000-2002. "Importerade" sedan en islänning vid namn Agnar som sedan flyttade tillbaka. Tur var väl det ;). Jag jobbar lite på dagis och får sen sommarjobb på en nöjespark med western tema. Pluggar sedan upp och till lite ämnen (religion A, Matte B, C, D & E, Kemi A & B, Biologi A & B, Fysik A & B... på ETT år) på komvux, naturvetenskapligt basår. Sparkar mig samtidigt i arslet och går ner asmycket i vikt. Att man orkade med flera prov i månaden. Pust!!

2007 - Pluggade vidare på universitetet och träffade mannen i mitt liv (2004) som jag nu bor med i Stockholm. Med oss bor våran bebis som föddes 17 juli 2006. Är nu mammaledig men börjar plugga till hösten.

Framtiden 2012 - Fädig med skolan, klämt ut en unge till? Flyttat till större.. ;)

Utmaningen skickar jag vidare till ALLA som läser detta!! Om ni orkar kan ni skriva ett meddelande till mig om att ni har gjort den :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback