Inspirerande betraktelse - eller?!

Idag har jag:

Vaknat (blivit väckt av barnet)
Gosat med barnet i sängen (orkade inte gå upp)
Gett mitt barn gröt (Ett måste, no comments)
Själv ätit gröt (Gillar man mat så gör man)
Diskat lite och röjt upp i köket (orkade inte ta tag i det igår + orka diska Cs tallrik precis innan han ska ha den)
Bytt blöja på min lilla baby några gånger (nödvändigt!)
Tvättat av babyn (Fint när filten sitter fast på låret - nä)
Lagt min baby för sin tupplur (Söt när han sover)
Röjt upp leksaker/kläder/annat grejs (Orkade inte igår :-O)
Snackat i telefon (eller har jag det?? Nu kommer jag inte ihåg. Hur var det Puman?)

Reality check!!!! Diggar just nu till Scissor sisters (tror jag) med "I don't feel like dancing". Kan ha fel i alla bemärkelser.. Men jag diggar låten. Återgår till min lista nu..

Suttit vid datorn och grejat (kollat in bloggar, bilddagboken, aftonbladet, mailen, msn (dött som graven där).
Vattnat blommora (Kan blommor ta självmord?)

Glömde visst hänga in mattorna igårkväll. Gissa vad?! Jo, det regnade inatt. :D......... Morr.. Men nu skiner solen så de får helt enkelt hänga kvar. Kanske blev en billig kemtvätt? Nä, förmdligen inte!

Lägger in en gammal goding på min älskade Caesar! Man ska inte lämna ett barn som dricker välling ensam längre stunder.. Då kan det se ut såhär.... Behöver jag förklara att han dricker själv och är alldeles särskilt duktig på att skaka flaskan lite då och då..... ;)
image151
Foto: vnikka

Kommentarer
Postat av: Lina

haha jo jag tror blommor kan ta självmord, iaf mina ; )
Vad söt Ceasar är!! Tycker han är väldigt lik dig då du var liten. (har fkt kort dig och Micke ) hehe


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback