IKEA och orolig natt

Igår strosade vi runt på IKEA med Linda och Emilia! Det var trevligt värre! Blev en heldag.

Natten var nästan lika orolig som igår natt. Han vaknar rätt ofta!! Somnade redan vid 22 igår. i soffan såkalrt. Blir hur ilsken som helst när jag gör det, och sedan inser att jag måste gå och lägga mig. Ta ut linserna, borta tänderna och sånt där jobbigt!!

Lade min lilla gosse i sängen strax efter nio. Han var så frän att han hade vänt sig och låt och kikade ut och upp över spjälsängsskyddet. Blev visst väldigt busig när han kom  i sängen. Var väldigt trött innan, ska jag meddela.! Han somnade efter en stund, och han sover än och klockan är 11.17. Måste inte och kolla på honom. Måste ha vaknat nu..... Nä han sov! Snart sovit i två timmar. Jättebra, men ovanligt! Konstigt det där. Pumans bebis som är känd för att vara en törnrosa sover dock typ 20-30 min i stöten. Precis som C gjorde ett tag! Jobbigt kommer jag ihåg.

Lite senare!
Nu är han i alla fall vaken och har ätit lite köttfärsås och spagetti. Snackade i tele med chefen i en timme med. Hon är rätt pratglad precis som mig hehe ;)... Caesar är vaken, men ska nog snart lägga sig! Sitter och leker med sin trumma ;)

Kommentarer
Postat av: Linda

amen, vad najs att ha sån bra kontakt med chefen... =D

Du, köttfärssås och spagetti är Es nya favorit.. å min! Satan i gatan, jag tycker att den är jätte god.. Brukar sleva in en sked eller två... ja, tre, i min mun oxo. E brukar titta konstigt på mig.. haha!

Postat av: Linda

tack för IKEA-dagen förresten.. hjärnan har kortslutning igen, men bättre att jag tackar 2 än ingen alls. ;-) =)

2007-03-10 @ 23:47:34
URL: http://www.asiatica81.net/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback