Helgen som varit

Har jobbat i helgen! Gick rätt bra faktiskt! Skönt att tjäna lite stålar! Snacka om att det var varit strålande väder också! Tur att man är lite ute och jobbar. Inte för att man hinner få sååå mkt sol på sig ;). Det hade gått bra för R att ha honom. Han har ju inte varit med honom så länge utan mig. Trodde iofs inget annat heller ;).

Nu ligger C i min säng och sover, under mitt täcke, på min kudde. Gosegris. Han vaknade redan vid 6.15 trots att han la sig relativt sent!! Både åt och sov dåligt igår. Så det var ingen överraskning. Får se hur han är idag. Han fick sen 200 ml välling och somnade sen om. Han vaknade bara 2 gånger i natt. Så man behövde gå upp alltså. Gav lite vatten och stoppade om så vände han sig och slumrade igen. Vill nog bara kolla att mamma och pappa är där.

Jag tror att jag är i social chock. ;) Finns det nåt som heter så? Träffar inte så många i veckorna och i helgen blev det fullt upp. Jobbade ju i lördags, sen hade vi besök av några kompisar. Bjöd på mat och glodde på film. Så trevlig som jag är så somnade jag. Men jag var visst inte den enda för V somnade också ;). Gick och la mig innan filmen var slut haha. Förlåt! Jobbade sen på söndagen och sen var det hem och greja och göra sig och babyn iordning för att åka till Linda, J och E. Vi var dit bjudna på lite mat. Trevligt!!! (Ska hälsa från R och tacka för igår!!!) Jag var jättetrött och kan inte ha varit särsklit rolig (hähä) och C hade sovit dåligt, och ätit dåligt och var mest gnällig hela tiden :/. Men det gick rätt bra i alla fall. Många höga bebistoner ekade hemma hos Linda hehe. Var riktigt trött sen när jag kom hem. C somnade i bilen efter en stund. Vi lyckades föra över honom till vagnen utan att han vaknade. Men sen när vi kom in vaknade han. Vilket inte gjorde nåt, för då skulle han ju få på sig pyjamas och bytas på. Ja lade honom och han bara vände sig och somnade rätt snabbt... Med vände sig menar jag att han lägger sig på sidan och borrar in huvudet i filten (eller det som finns tillgängligt ;) ).
R och jag hade tänkt att kolla på en film och medan R kopplade om så vi kunde se datorn från TVn så somnade jag. Somnade redan INNAN filmen började. Har nog aldrig hänt. Men var ju rätt trött som jag sa ;).

Det blir mkt snack om sova här, trots att man aldrig gör det ;).
Sitter och glor ut lite här. Nu är all snö borta - hux flux. Snacka om att det var vårväder i helgen!! Saknar min karl också. Har ju knappt hunnit träffas!! Eller umgås ;).

Äh, ska göra nåt läckert nu.. Kanske boka tvättid, måste verkligen tvätta nu!! Fan känns som om det inte var längesen man tvättade..

Kommentarer
Postat av: Linda

Oj, vilken vällingslukare... Å andra sidan käkar ju E oxo det, fast på kvällen...
Tänk att E tar inte ens vatten på natten.. Jäkla unge! Får nog sluta med pärondricka för ett tag...
Haha! Det var som jag oxo... Träffar aldrig ngn annars.
Sociala chocken ;-) fortsätter även inpå denna vecka. Ja, jävlar..
Både jag och J tackar finfolket för besöket. =D
Och jag märkte ingen trött Veronica.... såg bara en mkt trött Caesar ;-)
Inte så konstigt att du är trött, tycker jag... ;-)
kramisar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback