Fika med mammagruppen

Japps var iväg på fika en sväng. Det var faktiskt mycket trevligt och alla från mammgruppen kom, 6 st totalt.. Caesar sov väldigt länge så vi kom lite sent.. Men C var snäll heeela tiden och sa inte ett knyst nästan. Duktig pojke :)...

C sover fortfarande dålig på nätterna. Vaknar jätteofta och är ledsen! Jobbigt som fan måste jag erkänna. Han käkar dock som en häst nu.. Tycker att han ser lite tjockare ut redan nu ;). Han har en riktig direktörskula.. Söt-nöt! Får se hur det blir inatt. Orkar inte vakna flera gånger i timmen! Han är verkligen extrem alltså!!! Men det slutar nog. Han har faktiskt alltid sovit bra på nätterna och nästan aldrig legat vaken nån längre stund. Har hänt att han legat och jollrat nån timme nån enstaka gång. Verkligen skönt!!

Jag är ömsom glad och ömsom deprimerad. Tänker på alla pengar jag INTE har!! Måste fixa dator, glasögon, tandläkare, CSN, betala tillbaka till försäkringskassan (jävla rövar) osv osv (.. i all oändlighet). För att inte tala om att C behöver nya kläder!!! Han har jättedåligt. Kan inte nån skänka mig en miljon.. Snälla!

Kommentarer
Postat av: Mamzi

Jag skulle oxå behöva en miljon.. Kan inte ge dej det men så småningom kommer ett paket farande. Håll ut..
Kram Mamzi

2007-03-27 @ 23:22:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback