Tidigt uppe!

Ja det kan man minst säga. Vaknade imorse och upptäckte att karln låg i sängen (igår natt hade han somnat på soffan hehe). Han satt uppe med en tenta i går kväll. Finansiell ekonomi står det på ett papper här. Hoppas att det gick bra! Men i och med att han gjorde den igår/inatt så är han ledig heela dagen idag. Jag har minsann planerat in en hårklippningssession och en dag på stranden..
I alla fall, jag upptäckte som sagt att karln hade kommit och lagt sig och skulle precis vända mig mot honom och mysa lite när man hör hur det rör sig i sängen och en skitglad bebis sitter och tittar på mig. kl 5.30! Usch varför har han fått för sig att vakna så tidigt numera? Igår försökte jag få honom att somna om, men då gnällde och gastade han bara tills han fick komma upp. Så det var bara att ta upp honom och göra välling. Han kryper nu runt här i sin lilla blöja. Kommer att vara trött igen om 1½ timme så då ska jag sova lite mer. Längtar redan nu, trots att det är strålande väder. Brukar nämligen bli pigg av det!

Kommentarer
Postat av: Linda

Det är farligt att visa att man är vaken... Det har vi märkt här oxo. Det gäller att låtsassova ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback