Tandborstning och morgonrutiner

Caesar vaknade förvånande nog efter kl 7 idag. Ja, eller först vaknade han 5.15, man jag lyckades få honom att somna om med lite vatten. Skönt. Han har blivit lite snorig nu. Inte så det rinner, men lite täppt. Han har ju inte varit förkyld förut så vi får väl se. Tog upp honom och gjorde välling. Han drack den i soffan medan vi (jag) försökte kolla på tv. Inte så lätt när man inte stoppat i linserna ännu ;). Har ju inga brillor :/. Har inte haft råd att köpa. Men snart måste jag verkligen det!
Aja, vi gick in på toa och han fick sitta på pottan, kissade idag :). Han var jätteduktigt i början, kissade varje gång, sen satt han inte på den på en helg (jag jobbade hrm) och efter det strejkade han ett tag, men verkade ha kommit igång igen för några dagar sen. Tänkte att han skulle få borsta nu på morgonen och upptäckte att hans tandborste blivit lite väääl luddig i borsten. Tur var hade vi fått två gratisprov med tandborstar så vi hade en till. Han har ju inte haft tänder såå länge. Så vi borstade en stund och när jag skulle ta tandborsten fick han världens separationsångest. Han ville såå gärna ha den en stund till.. Nu sitter han fortfarande med tandborsten ;). Tänkte att han inte skulle få ha den efter att han borstat klart, eftersom man måste slänga den så snabbt om han skurar golvet med den varje dag ;). Men men. Ibland måste de få bestämma :).

Kommentarer
Postat av: Susan

Hoppas att killen inte blir förkyld.
Kul att han diggar sin tandborste...det går åt en del då man upptäckt att dom använt dom till annat...haha.
Ha en fin dag.
Kram

Postat av: Linda

vad duktig han är som kissar på pottan! =)
Jäklar, redan nött tandborste =)

2007-06-11 @ 21:24:14
URL: http://www.asiatica81.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback