Shopping med bebis

Så, nu ligger herrn och ska sova. Vi har varit ute på en shoppingrunda igen. Var ute efter en klänning jag såg på Lindex häromdagen, typ likadan som jag köpte häromdagen. Gillar den modellen för döljer putmagen rätt bra. Man skulle kunna tro att Caesar ska få ett syskon, men det kan jag bestämt dementera! Blev ju även lite annat också ;). Hittade ett par fräna shorts till lillen. Har är ju i behov av sommarkläder nu när det är sån böljande värme ute! Kan ju även berätta att min snälla bebis rev ner en hel rad med gula BHar, som låg snyggt uppradade på ett bord under tiden vi var där. Tittade även in på Jula varuhuset. Var ute efter en hårtrimmer. Ville inte ha någon fancy.. Eller klart som fan man vill ha det, men i dessa bråda dagar tänkte jag att det minsann dög med en halvdan. Hittade en för under tvåhundra spänn. Nöjd och glad. Min burriga karl måste nämligen klippa sig snarast. Vi ska på middag med föräldragruppen imorgon så det var lite i sista sekunden. Ja, och det är jag som ska klippa honom. Blir det fel är det ju bara att raka hehe.. Innan jag avslutade turen med en sväng på Coop, hittade jag även in på Lek It, där införskaffades såpbubblor och en minigummibåt som C kan ligga och glassa i när vi är på stranden. Inte för att jag ärligt tror att han kommer vilja ligga kvar i den, men det vore ju mysigt ;). 

Nä nu är dags att förbereda käk och sånt. Verkar som om min lilla illbatting där inne somnade tillslut. Har var rätt trött, när vi stod i kassan på coop skulle han försöka nå min plånbok (ja han är en liten snattare), men då han inte nådde den skrek han rakt ut. Pust! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror jag det att han skriker rätt ut då han inte fick tag i din plånbok...hur skulle han då kunna shoppa loss?;)

2007-06-08 @ 19:00:43
Postat av: Linda

fan... vll oxo shoppa loss... Har fått tillb fr skatt. Men inte får man roa sig för dem inte.... morr.... =(
Jag har oxo en som skriker rätt ut här hemma. Man skulle lätt kunna anv E som sirener. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback